skystar
Feb 20 2006, 08:46 AM
Dzień dobry,
Mam pytanie: czy nazwa domeny, powiedzmy www.nazwastrony.pl ma jakieś przywileje, jeżeli chodzi o pozycjonowanie albo wpisywanie w wyszukiwarkach słowa nazwastrony? Tak wprost nie mogłem znaleźć odpowiedzi na to pytanie. Dziękuję za fatygę.
seo-amator
Feb 20 2006, 06:19 PM
Występowanie słowa kluczowego w nazwie domeny ma korzystny wpływ na pozycję witryny, jednak nie ma to większego znaczenia przy bardziej obleganych frazach.
Marek
Feb 20 2006, 09:14 PM
CYTAT(skystar @ Feb 20 2006, 09:46 AM)

Dzień dobry, jestem laikiem :grin: Mam pytanie: czy nazwa domeny powiedzmy www.nazwastrony ma jakies przywileje jeżeli chodzi o pozycjonowanie albo wpisywanie w wyszukiwarkach słowa nazwastrony? Tak wprost nie mogłem znaleźć odpowiedzi na to pytanie. Dziękuję za fatygę.
Odpowiedzi wprost nie znajdziesz, bo jedyna prawidłowa odpowiedź na to pytanie brzmi:
To zależy.1. Zależy - jak napisał seo-amator - od hasła które się pozycjonuje (moja strona w Google na hasło "reklama stron" nie jest pierwsza a słowo "reklama" w nazwie domeny pojawia się dopiero w przypadku strony będącej na piątym miejscu. Dla hasła "reklamastron" pisane razem jestem pierwszy, bo jedyny

).
2. Zależy od wyszukiwarki. Jeszcze niedawno onet preferował domenę. Odkąd jednak "przeszukali ponownie internet" chyba już tak nie jest.
3. Zależy od treści strony. Nawet najlepsza domena bez treści (lub z treścią zupełnie niezwiązaną ze słowem użytym w domenie) nie znajdzie się wysoko w Google.
Pewne jest, że domena wpływa na postrzeganie strony przez wyszukiwarki, ale nie zawsze ten wpływ jest na tyle silny, by strona znalazła się na szczycie.
Profesjonalny_Pozyc...
Mar 12 2006, 11:38 PM
Nazwa domeny ma znikomy wpływ na pozycję w wyszukiwarce.
Ewa_Ewa
Mar 31 2006, 08:38 PM
...z własnych doświadczeń widzę, że sporym plusem przy pozycjonowaniu strony jest to, że słowo kluczowe, na którym nam zależy jest elementem adresu URL.
Michał
Apr 7 2006, 07:32 AM